İzmir, Aydın, Manisa ve Bolu başta olmak üzere Türkiye'nin birçok bölgesindeki orman yangınları devam ederken İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'dan açıklama geldi. Bakan Yerlikaya toplam 11 kişinin gözaltına alındığını belirtirken, bunlardan 5'i tutuklandı.
Türkiye'nin dört bir yanında devam eden orman yangınlarına ilişkin İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'dan yeni bir açıklama geldi.
Bakan Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Ülke genelinde; 15-17 Ağustos 2024 tarihleri arasında toplam 19 orman yangını meydana gelmiştir. Orman yangınına sebebiyet verdiğinden şüphelenilen; İzmir'in Tire ilçesinde 3 şahıs, Ödemiş ilçesinde 2 şahıs, Bayındır ilçesinde 1 şahıs ve Karşıyaka ilçesinde 1 şahıs olmak üzere toplam 7 şahıs gözaltına alınmıştır." dedi. Tire ilçesinde dün çıkan orman yangınıyla ilgili gözaltına alınan 3 kişi tutuklandı.
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Dijital Pazarlama
4546 kez okundu
2
Koru Halı Yıkama: Güvenilir ve Kaliteli Halı Temizliği Hizmetleri
3534 kez okundu
3
Yurtdışı turları
2609 kez okundu
5
Kuzey Halı Yıkama: Ankara’da Güvenilir Halı Temizliği
2101 kez okundu